不曉得你的自我介紹是要口述的還是手寫的呢?兩者的文法會有點不同喔。我沒有完全照中文翻因為讀起來會怪怪。不過我照你想要表達的意思,換成我,我會這樣介紹自己。

(***) 這裡是需要更多解釋。Industry, 是哪方面的工業?鋼鐵?還是製造?

另外我把還在思考未來這句去掉了。因為講出來會讓人感覺你還未對將來有目標或方向。如果���用來找工作的話,不要寫會比較好喔!

Hello everyone, my name is Nina. I am thirteen years old, from Taichung, Taiwan. Currently studying in Li Shing Middle High School. Capricorn is my zodiac sign.
I come from a family of three. My mother, who is in (***) industry. And my older sister, in the service field. My hobbies include, listening music, web browsing, playing dodge ball, and video gaming. I hope to become a well world traveler in the future.

arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()