Love, I have wounds 親愛的,傷痛來襲
Only you can mend 唯有你能撫平傷口
You can mend 消弭痛楚
I guess that's love 我想這就是愛吧
I can't pretend 我不能假裝
Can't pretend 不會假裝


Feel, my skin is rough 看,雖然我的皮膚粗糙
But it can be cleansed 但它能被淨化
Can be cleansed 變得光滑
And my arms are tough 雖然我的手臂堅硬
But they can be bent 但它能夠被彎曲
Can be bent 變得溫柔


And I wanna fight 我想為你而戰鬥
But I can't conten 可結果總不如人意
I guess that's love 我想這就是愛吧
I can't pretend 我不能假裝
Can't pretend 不會假裝


Oh feel our bodies grow 哦,感覺到我們在成長
And our souls they blend 靈魂互相交織,融為一體
Yeah love I hope you know 親愛的,我希望你知道
How much my heart depends 我有多麼信賴你


But I guess that's love 我想這就是愛吧
I can't pretend 我不能假裝
I can't pretend 不會假裝

參考資料 百度capedavenger
arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()