“因為這是我認識的第一首英文歌” 

1.Because this is the first english song I know

2.Because this is the first english song I recognize

3.For this english song is the first one I know

4.On account of this english song is the first I know

************************************************************

以上提供四種說法: 
希望有幫助~
若有任何疑問
歡迎提出:))



PS:
若我不是最佳解答
煩請提前通知
我會自行刪除答案
希望您能配合我的作法~
謝謝^^


 

參考資料 我自己的頭腦
arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()