真心希望你和你女友能和好, 我這一次很用心地天成天成翻譯社社了, 如果還是覺得不好的話請告知^_^


You could stay on the couch
你可以睡在床塌上
Be the good friend you are
我們可以成為好朋友
You can try not to kiss me
你可以不吻我
But you wouldn't last long
但是你不會是我命中註定的人
You could come into my room(這兩句中英文意思必須掉轉)
如果你想變得暖和的話
If you'd rather be warm
就進來我的放假吧
I could try not to kiss you
我可以不吻你
But I wouldn't last long
但是我不會是你命中註定的人
But still I keep climbing
我仍然努力攀爬著
Aware of the fall
小心翼翼地不敢掉下來
I cannot divide my Heart from these bones
我不能把我的心從骨頭里分離
Right now things are tricky
現在事情變得越來越嚴峻了
I try and stay out of whatever’s getting messy
我嘗試遠離一切麻煩的事
And I'm no good at keeping feelings to myself
我不擅長維持住對自己的感情
And I know you'd feel me so well
我知道你會覺得我很好
I'm always the wanted
我每次都是索取的那個人
And never the one
而不曾付出過什麼
I've hit this low before
曾經我也像這樣情緒低落過
And I really should know by now
而現在我真的需要醒悟了
I long for pulling you close
我盼望挽回你
Feeling your breath on my bones
打從骨骼裡感受到你的呼吸
Making your heart beat to mine
讓你的心為我而跳動
I dream of letting go
我想過就這樣放手
I try and push these thoughts far from my mind
我試著把這些謬想從腦海裡抹去
But leaving you behind
但是把你留下
Will never feel right
不是對的選擇

參考資料 me
arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()