(樓主你會發現這首歌很好聽,but the lyrics doesn't make any sense in Chinese...大愛死囚樂園XD)

Slit the throat of reason and reality
原因和現實把喉嚨切開
Cut myself and scream for their insanity
為他們的瘋狂而自殘尖叫
Wake up to this nightmare that will never end
在這永無止境的噩夢裡醒來
Main attraction of this twisted master plan
這個完美計劃的主要吸引力
Trust nothing but pain to get me through the daze
相信只有痛處能把我喚醒
Sleep with one eye open not to be their prey
睜著一隻眼睛睡覺以免成為他們的獵物
Fist against my face, they bring me to my knees
他們用拳頭讓我跪下
Pressures crushing down so hard, I can't break free
強大的壓力讓我不能逃離
When I can feel my skin crawl
當我感覺到我的皮膚蠕動時
When I'm about to crack
當我即將崩潰時
The hunger for revenge gives me strength to stand
渴望復仇的意志給了我站起來的力量
I will be your deadman
我會成為你的 死囚
With nothing but this blood on my hands
一無所有但憑著我手中的血液
Stuck in your wonderland
囚禁在你的樂園
I just want to make you bleed like me
我只是想讓你跟我一樣流血
Every day goes by without a second thought
每天渾渾噩噩出去
Living in a perfect and controlled project
控制在一個完美無缺的計劃
A puppet of their sick perversions' appetite
他們噁心變態食慾之下的洋娃娃
I'll be trapped inside this hell until I die
我會被困在這個地獄直到我死的那一天
So what if no one cares?
所以如果沒人在意呢
Enough to make a change
足夠蘊壤成一個改變
I'd give my bleeding heart out for one reason
我把我淌血的心交出只為了一個原因
I will be your deadman
我會成為你的 死囚
With nothing but this blood on my hands
一無所有但憑著我手中的血液
Stuck in your wonderland
囚禁在你的樂園
I just want to make you bleed like me
我只是想讓你跟我一樣流血
So make me your deadman
所以將我變成你的死囚
With only poison in my veins
我的血管裡面只有毒液
Stuck in your wonderland
囚禁在你的樂園
Stagnated by the passivity
由被動停滯不前
I'm gonna make you bleed like me!
我要將你變得跟我一樣在流血!

參考資料 me+ one reason
arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()