1.Do you live in a house or an apartment? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用apartment回答,要詳答,不要太難)

你住在房子裡還是公寓裡?
A: I live in a small apartment. And I feel everything is fine.

2.How many rooms does the apartment(house) have? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用apartment回答8個有客廳"廚房"陽台"書房"2個浴室"2個房間",要詳答,不要太難)

公寓(或房子)裡有幾間房間?
A: There are eight rooms in my apartment: one living room, one kitchen, one balcony, one study, two bathrooms and two bedrooms.

3.What do you always do in the living room? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用看電視"吃飯回答,要詳答,不要太難))

你總是在客廳做什麼?
A: I always watch TV and have meals in the living room.

4.Which is your favorite room? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用房間回答,要詳答,不要太難)

哪一間是你最喜歡的房間?
A: My bedroom is my favorite room.

5.What do you always do in your favorite room? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用房間回答因為可以睡覺"做自己的事情沒人管,要詳答,不要太難)

你總是在你最喜歡的房間做什麼?
A: I always sleep and do anything I want without anyone’s bothering.

6.What floor do you live on? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用我住在3樓回答,要詳答,不要太難)

你住在哪一層樓?
A: I live on the third floor.

7.Is there a computer in your room? 幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用我房間沒有電腦,電腦在書房回答,要詳答,不要太難)

你的房間裡有電腦嗎?
A: There are not any computers in my room; my computer is in the study.

8.Is there any park in your neighborhood?
(再寫答句,用有回答,要詳答,不要太難)

在你的社區裡有公園嗎?
A: Yes, there is one park right next to my apartment in my neighborhood.

9.Is there any MRT station close to your home?幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用沒有回答,要詳答,不要太難)

在你住家附近有捷運站嗎?
A: Sadly, there are not any MRT stations close to my home.

10.How do you get to school from your home?幫我天成翻譯社這句話的意思
(再寫答句,用撘公車回答,要詳答,不要太難)

你怎麼從你家到學校去?
A: I always take the bus to school.

arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()