Carly Rae Jepsen 

Tonight I'm Getting Over You

I wanna smash your fears
我想把你的恐懼捏碎
And get drunken off your tears
醉了就能忘了你帶給我的眼淚
Don't you share your smile with anyone else but me
不想要你把你那只屬於我的笑容和別人分享
I wanna touch your heart
我想要握住你的心
I wanna crash it in my hands
親手將它捏得粉碎
Make you plead and cry as you give up all the lies
讓你哭著祈求, 誠實告訴我你所說過的所有謊言

**We're not lovers
我們不再是愛人
But more than friends
但卻友達以上
Put a flame to every single word you ever said
點個火燒毀你說過的每一句話
No more crying
不要再哭了
To get me through
我一定能克服它
I'll keep dancing till the morning with somebody new
找另外一個人一起跳舞跳到天亮
Tonight I'm getting over you x3
今晚我會忘了你 (x3)
Over you**
忘了你 (x2)

Stuck in a real bad dream
困在一個醒不過來的噩夢
And man it feels so new to me
每一刻都像新的一樣刺痛著我
Should be in your arms but I'm begging at your feet
本該在你的懷抱中, 然而我卻在你的腳邊哀求
It's been a real hard night
今晚真得好難熬好難熬
And I just hold my pillow tight
我只想緊緊抱著枕頭
It won't love me back, no,
雖然它不會我溫暖, 不會,
It's not you and I
它不是你, 而我

**重複副歌:) (x2)

arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()