[Verse 1:]
So many things he does for me
 他為我的付出這麼多
Such a provider he cares for me
 對我的照顧這麼多
Wish I could give him all of me
 多希望把自己全然託付給他
But I can't, can't let you go
 卻不能,我仍離不開你
I tried hating you, but I just love you more
 我想恨你,愛卻愈深
Compared him to you, but he can't match your score
 與你相比,他根本微不足道
In this game of love, there's no rules
 愛情的世界裡,沒有道理
When it comes to us, I choose you.
 你已勝過一切

[Chorus:]
If it ain't you, it's not worth it
 如果不是你,一切都失去意義
No matter what I do, nothing's working
 想做點什麼,也都只是徒然
Baby I know love's not perfect
 我知道愛永遠不夠
Even if he gives me the world it'll never be enough
 即使他(現任男友)給我全世界,我也不滿意
Cause I choose you
 因為我只愛你
I choose you
 我只愛你啊
And if it ain't you
 如果不是你
Then it's just not worth it
 一切都沒有意義

[Verse 2:]
I heard you found you another
 聽說你愛了別人
But she's not me, how could you love her?
 但她不是我,你怎麼能愛?
We've got history, we were meant to be
 我們曾過這麼多回憶,曾是那麼的命中注定
She can't replace what we had based on chemistry
 她不可能取代我們之間的定律
I tried hating you but I just love you more
 我好想恨你,愛卻愈深
Don't care what she do
 無論她有多好
She could never match my score
 都不會像我一樣適合你
In this game of love, there's no rules
 愛的世界裡,沒有道理
When it comes to us, I choose you.
 我永遠愛你
If it ain't you, it's not worth it
 如果不是你,一切都失去意義
No matter what I do, nothing's working
 想做點什麼,也都只是徒然
Baby I know love's not perfect
 我知道愛永遠不夠
Even if he gives me the world it'll never be enough
 就算他(現任男友)給我全世界,我也不滿意
Cause I choose you
 因為我只愛你
I choose you
 我只愛你啊
And if it ain't you
 如果不是你
Then it's just not worth it
 一切都沒有意義

[Bridge:]
Can't give up
 別放棄
I'm a keep on trying
 我會堅持下去
To get your love
 直到愛的再臨
No sense in denying
 無法否認
You had my heart
 我已屬於你
I'm not over you
 我無法忘記你
Whatever it takes I'm gon' do.
 無論有多苦,我都會愛你

[Chorus:] 與前相同 貼不下

參考資料 自己
arrow
arrow
    全站熱搜

    jennin64 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()